niedziela, 15 maja 2011

Skrót

M.I.C.H.A.E.L

M - Michael (Może również oznaczać: do Boga podobny)
I - Is (w domyśle: jest)
C - Circus
H - Hope
A - Angel(es)
E - Od C do A=3 L.O.V.E
L Los (w domyśle Los Angeles)


Michael jest cyrkiem(w domyśle słońca "gdy słońce zaświeci w tym dniu jaśniej"), nadzieją(jak w utworze Cry), aniołem(do Boga podobny), miłością(żyje tym uczuciem) i nowe miejsce to LA (po Londynie) - występy.

Miasto aniołów będzie miastem dalszych wystąpień Michaela, po Londynie przyjdzie czas na wiele zmian. LA Staples Center gdzie odbywały się próby, obecne miejsce spotkań to Londyn. Po zmianie przyjazd do:

Francja,
Rosja,
Polska,
Chiny.

Wstępne miejsca spotkań z fanami, później ogłosimy trasę koncertową.


"Chciałbym coś powiedzieć, pracuję z Michaelem już bardzo długi czas, mimo wielu rozmów (nie tylko o tym działaniu) jeszcze nie miałem możliwości wypowiedzieć się na temat tego czego mnie nauczył. Pozwolę sobie zrobić to teraz, i nie ma być to wymierzonym ogniem w kogokolwiek. Pamiętam jak w 2007 roku, byliśmy razem w Los Angeles jak rozmawialiśmy o tym dlaczego na świecie tak trudno znaleźć miłość, tak naprawdę to ja narzuciłem ten temat Michaelowi - i w Jego oczach pojawiło się wtedy coś niesamowitego, dokładnie nie jestem w stanie określić tego uczucia, ale wiem że było dobre. Na moje pytanie, dlaczego tak trudno znaleźć miłość, Michael odpowiedział "Ale miłość jest wszędzie, prawdziwi poszukiwacze to ludzie" Już w tym momencie wiedziałem, że zapowiada się poważna rozmowa. Wiele wskazywało na to, że emocje będą coraz silniejsze. Po namyśle odpowiedziałem Michaelowi tymi słowami: "Miłość jest wszędzie tam gdzie jest człowiek, a gdzie jest człowiek tam musi być miłość, ale kiedy doświadczymy prawdziwego przebudzenia, Michael?" Zapytałem zupełnie poważnie, pamiętam dokładnie ten dzień i to spotkanie. On już wtedy wiedział, że do tego rozpoczęcia zostało nie wiele czasu, myślicie że nie miał wątpliwości? Chyba na Jego miejscu, każdy obawiał by się o powodzenie w takim działaniu. "To właśnie będzie przebudzenie, ludzie potrzebują wreszcie otworzyć oczy." Kilka zdań, które pamiętam do dzisiaj, są jak najbardziej na czasie i nie zmieniają swojego wielkiego znaczenia. Naprawa świata nie jest naiwnością, wierzenie w przebudzenie nie jest wymysłem nie do spełnienia. Wszyscy jesteśmy dziećmi, więc zabawa powinna być tak dobra i wesoła - dla wszystkich. Więc dziękuję Ci Michaelu, że w chwilach bardzo trudnych dla mnie, nauczyłeś mnie wizji przebudzenia świata. Dzisiaj z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że to wizja do spełnienia. Dla Nas wszystkich. Więc bądźmy za Nią odpowiedzialni, opiekujmy się tą wartością."
- Tom.R

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.