poniedziałek, 30 maja 2011

"KO"

Tom.R

"Wyjaśnienie czeka w następnych miesiącach, to już nie wiele czasu aby wyjaśnić magię która trwa już tak długo. Otwórzcie oczy, odrzućcie tak przyziemne sprawy, dajcie trwać magii, dajcie jej trwać - bo bez Was ona nie istnieje.
Trwają próby, Michael czuje się świetnie i widzę w Jego oczach to samo, co inni widzieli przy okazji "Bad" czy "Dangerous" widzę siłę - nie siłę zwykłego człowieka. Kiedyś kiedy Michael miał dzień zupełnie inny niż wszystkie, dużo rozmyślał; powiedziałem mu wtedy: "Michael, jesteś niezwykły - więc nie oczekuj zwykłego życia i prostych rozwiązań." Jedyne na czym opiera się całe działanie to miłość i szacunek. Tego nigdy nie może zabraknąć. "Jesteśmy jedną wielką rodziną" pamiętajcie o tym! Teraz gdy przyszedł czas rozwiązania - musimy szczególnie być razem. Przyjdą wielkie chwile zwątpienia - przyjdą bo są konieczne - ale to wiążę się właśnie z magią - to będzie skierowane do Was - nie bierzcie tego dosłownie.
Mamy szansę uczestniczyć w wizji Michaela - ta wizja to nowy lepszy świat - to co zobaczyłem przeszło moje najśmielsze oczekiwania! Ja, który jestem względnie przygotowany. Nie mogę zapomnieć tych emocji! Te próby, to nie jest tylko występ Michaela - ale "największa manifestacja wolności w dziejach Naszego narodu" nie da się przejść tak obojętnie - nie da się...nie zwrócić uwagi. W tym dniu wszystko będzie skierowane na Miasto Cudów, te kilka dni - to czas Michaela - czas który wykorzysta w pełni."

Przy wyjaśnieniach pomogą szczególnie Oprah Winfrey i Larry King, 7 okazała się być szczęśliwe i tym razem!

Andrew Tr. (od przebiegu BAM)

"Kiedy zobaczyłem to wszystko - nie mogłem uniknąć tego uczucia, które mówiło: "Andrew, zostało tak niewiele czasu! Więc nie trać go i daj istnieć magii!" Tego się trzymam."

I zaczynamy zupełnie od początku - nie zapominając o tym co było.
Dzisiaj jest 31. Czekamy do lipca - wtedy Michael będzie odkrywany kawałek po kawałku -> do momentu, aż WYSKOCZY.
Wcześniej czekajcie na to co powie rodzina, nie zapominając o tym co układa się w jedną całość. Pamiętajcie, że cyrk słońca trwa.


WAŻNE:


Wszystkie wiadomości, które dostałem na adres e-mail: edtruth77@gmail.com - proszę ponownie wysłać na: edtruth77@wp.pl z powodu problemów technicznych musiałem zmienić adres (z gm. na wp). (Na gmailu ciągle pojawia mi się ponowne logowanie, i nie mogę odczytywać wiadomości)
Przepraszam za problem.
Edward.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.